Materiały nie wyrażają poglądów redakcji. Różnorodność celowa. Oceny i wnioski pozostawiamy Czytelnikom.
 

Migawki archiwum losowo - najnowsze poniżej

Działo się (116)
A A A

moda

  •  

    Dodają kobietom tajemniczości i oryginalności, urozmaicają wygląd i stwarzają okazję do wykreowania czegoś nowego w świecie mody. Poznaj blogerki, które mogą sprawić, że hijaby staną się ostatnim krzykiem mody. Nie tylko w świecie arabskim.

    Gdy spojrzymy na zdjęcia poniżej i pomysły tych pięknych kobiet na urozmaicone nakrycie głowy, zrozumiemy dlaczego duża część Arabek nie chce rezygnować z hijabów (czyli nakryć głowy) i burek.

  • Akcje obrońców zwierząt zaczynają powoli przynosić efekty – przemysł modowy nie chce już dłużej na swoich wybiegach futer naturalnych. Grono członków międzynarodowego programu Sklepy Wolne Od Futer właśnie przekroczyło 750 marek i projektantów.

    Do programu przystąpiły takie marki i nazwiska jak: Giorgio Armani, HUGO BOSS, H&M, a także Inditex, mający pod swoimi skrzydłami m.in. Zarę, Massimo Dutti, Bershkę i Pull&Bear, a ostatnio także Net-a-Porter. Inicjatywa Sklepy Wolne Od Futer (Fur Free Retailer) powstała w 2006 roku. W Polsce koordynują ją Otwarte Klatki.

  • Branża hair & beauty szykuje się na przedświąteczne oblężenie. Ponad 11 proc. wizyt w ciągu roku realizowanych jest w grudniu. Tłumy pojawiają się szczególnie tuż przed Wigilią. Salony fryzjerskie i kosmetyczne generują wówczas ponad 43 proc. zysku z całego miesiąca – wynika z raportu „Grudzień najbardziej dochodowy miesiąc w branży beauty" przygotowany w oparciu o dane uzyskane od klientów Versum. Branża czerpie zyski nie tylko z wizyt klientów, ale i sprzedaży bonów podarunkowych. Blisko 40 proc. wszystkich bonów sprzedawanych w drugiej połowie roku przypada na okres tuż przed świętami.

  • To  piętnastu producentów: od  Prady i  Armaniego, po  Calzedonię i Benettona. Szokiem jest, że wszystkie te marki razem wzię- te warte są tyle, co jedna francuska: Louis Vuitton. Włosi, jak Francuzi, kochają ubrania, wino i jedzenie. Na polu fashion na prowadzenie wysunęła się Francja. Dzięki Vuittonowi, czyli LVMH. Koncern prowadzący działalność w formie spółki europejskiej ma  obroty na poziomie 37,6 mld euro − co równa się sumie obrotów 15 najlepszych włoskich marek fashion − i hegemoniczny udział we francuskim rynku modowym. Zapatrzeni we francuskiego lidera Włosi, niemający jeszcze tak dominującego logo, starają się powtórzyć jego sukces.

     

  • Od 1 października wchodzi w życie prawo modelek.  Łopatki wystające jak u głodzonych więźniów. Chód, podczas którego chrzęszczą kości. Temu wszystkiemu postanowiło położyć kres państwo francuskie. I nie chodzi o estetykę – chodzi o zdrowie. Stąd nowe prawo.

CoalaWeb Social Links

Opublikuj: